דף 1 מתוך 1

מפלצות של אימה

נשלח: ו' יולי 05, 2019 12:01 pm
על ידי Dormant_Body
שמחתי לראות שהמשחק הזה סופסוף נמצא!
אני מנסה להפעיל אותו בדוסבוקס אבל נראה שיש איזשהי בעיה של cycles.
כשיש מעברון המשחק עובד בצורה נורמאלית (אני מאמין..)
אבל כשיש קרב זה מרגיש שזה רץ מהר מדי.

זה מזכיר לי קצת את בעיות הcycles שיש ב-Karateka.

Re: מפלצות של אימה

נשלח: ו' יולי 05, 2019 12:27 pm
על ידי איתן
ניסית לשחק עם ה cycles? או אולי הגדרות נוספות ב config?

Re: מפלצות של אימה

נשלח: ו' יולי 05, 2019 12:59 pm
על ידי dj_anubis
תשחק עם ה - CYCLES, רצוי לדעתי לקבוע CYCLES נמוך יחסית נכדי שיהיה נוח לשחק בקרב עצמו, וכשיש את ה - INTRO אני מריץ מהר עם ALT + F12

האמת שמאוד שמחתי לראות את המשחק הזה סוף סוף באתר...מדהים שהצליחו למצוא עותק ולהעלות אותו...(אבל המשחק עצמו לטעמי לא להיט...ואני מתאפק...אני חושב שגם בשנה שהוא יצא הוא לא היה כזה להיט...)

ללא ספק זה מרשים לראות שהמשחק הזה נוצר ע"י בן אדם אחד, בטח ובטח בשנים ההם. אבל המשחקיות שם היא לא להיט...לא הצלחתי להרוג את הדרקון הראשון או אפילו לראות שיורד לו קו חיים אחד..וניסיתי המון פעמים

באמת כל הכבוד לרפאל ולגורדי ולכל המעורבים, ללא ספק כמו נער הסקטבורד זה הישג מרשים ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד לכל המעורבים תודה רבה! :P

כולי תקווה שגם מתישהו נראה את המשחק מוטו GP באתר...

Re: מפלצות של אימה

נשלח: ו' יולי 26, 2019 11:25 pm
על ידי Gordi
dj_anubis כתב: ו' יולי 05, 2019 12:59 pm באמת כל הכבוד לרפאל ולגורדי ולכל המעורבים, ללא ספק כמו נער הסקטבורד זה הישג מרשים ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד לכל המעורבים תודה רבה!
הקרדיט פה באמת הולך לרפאל ולתנועה, החלק שלי הוא רק בהעלאה לאתר. כל הכבוד!
dj_anubis כתב: ו' יולי 05, 2019 12:59 pm לא הצלחתי להרוג את הדרקון הראשון או אפילו לראות שיורד לו קו חיים אחד..וניסיתי המון פעמים
אם מישהו מצליח, שילכוד צילום מסך, שנוכל להעלות לאתר :-)

Re: מפלצות של אימה

נשלח: ש' יולי 27, 2019 3:17 pm
על ידי Gordi
לגבי מעבר השלב הראשון - אם זה לא היה משחק שיצא בצורה מסחרית הייתי אומר שיש בו באג שמונע מעבר.
השתמשתי ב-Cheat Engine כדי למצוא את הכתובות בזיכרון שמאכלסות את הכוח של הגיבור ושל המפלצת. הגיבור מתחיל עם ערך של 255 והמפלצת עם ערך של 165. אפשר העקרון "להקפיא" את הכוח של הגיבור ובמקביל להוריד את הכוח של המפלצת, אך גם כשמפלצת מגיעה ל-0 היא ממשיכה לירות כדורי אש במלוא הכוח ולא ניתן לעבור לשלב הבא.
ערכתי גם את הבינארי וביטלתי את המקומות בהם הכוח של הגיבור יורד, ועדיין זה לא עזר.

אם מישהו רוצה לנסות להמשיך, הנה כמה פרטים טכניים:

קוד: בחירת הכל

IDA Variables:
dseg:4389 ??                byte_37959      db ?                    ; DATA XREF: sub_29170+229w
dseg:4389                                                           ; sub_29170+3CAw ...
dseg:438A ?? ??             word_3795A      dw ?                    ; DATA XREF: _main+2EDw
dseg:438C ??                monster_power   db ?                    ; DATA XREF: sub_1864A+A5r
dseg:438C                                                           ; sub_1864A+ACw ...
dseg:438D ??                hero_power      db ?                    ; DATA XREF: sub_24D18+158r
dseg:438D                                                           ; sub_24D18+15Fw ...

Cheat Engine Script (addresses may differ):
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<CheatTable CheatEngineTableVersion="14">
  <CheatEntries>
    <CheatEntry>
      <ID>0</ID>
      <Description>"Hero Power"</Description>
      <Color>80000008</Color>
      <VariableType>Byte</VariableType>
      <Address>03E6D79D</Address>
    </CheatEntry>
    <CheatEntry>
      <ID>1</ID>
      <Description>"Monster Power"</Description>
      <Color>80000008</Color>
      <VariableType>Byte</VariableType>
      <Address>03E6D79C</Address>
    </CheatEntry>
  </CheatEntries>
  <UserdefinedSymbols/>
</CheatTable>