שמחתי לראות שהמשחק הזה סופסוף נמצא!
אני מנסה להפעיל אותו בדוסבוקס אבל נראה שיש איזשהי בעיה של cycles.
כשיש מעברון המשחק עובד בצורה נורמאלית (אני מאמין..)
אבל כשיש קרב זה מרגיש שזה רץ מהר מדי.
זה מזכיר לי קצת את בעיות הcycles שיש ב-Karateka.
מפלצות של אימה
מנהלים: Gordi, Radioactive Grandpa, Octarine, Og, אופיר
Re: מפלצות של אימה
ניסית לשחק עם ה cycles? או אולי הגדרות נוספות ב config?
Re: מפלצות של אימה
תשחק עם ה - CYCLES, רצוי לדעתי לקבוע CYCLES נמוך יחסית נכדי שיהיה נוח לשחק בקרב עצמו, וכשיש את ה - INTRO אני מריץ מהר עם ALT + F12
האמת שמאוד שמחתי לראות את המשחק הזה סוף סוף באתר...מדהים שהצליחו למצוא עותק ולהעלות אותו...(אבל המשחק עצמו לטעמי לא להיט...ואני מתאפק...אני חושב שגם בשנה שהוא יצא הוא לא היה כזה להיט...)
ללא ספק זה מרשים לראות שהמשחק הזה נוצר ע"י בן אדם אחד, בטח ובטח בשנים ההם. אבל המשחקיות שם היא לא להיט...לא הצלחתי להרוג את הדרקון הראשון או אפילו לראות שיורד לו קו חיים אחד..וניסיתי המון פעמים
באמת כל הכבוד לרפאל ולגורדי ולכל המעורבים, ללא ספק כמו נער הסקטבורד זה הישג מרשים ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד לכל המעורבים תודה רבה!
כולי תקווה שגם מתישהו נראה את המשחק מוטו GP באתר...
האמת שמאוד שמחתי לראות את המשחק הזה סוף סוף באתר...מדהים שהצליחו למצוא עותק ולהעלות אותו...(אבל המשחק עצמו לטעמי לא להיט...ואני מתאפק...אני חושב שגם בשנה שהוא יצא הוא לא היה כזה להיט...)
ללא ספק זה מרשים לראות שהמשחק הזה נוצר ע"י בן אדם אחד, בטח ובטח בשנים ההם. אבל המשחקיות שם היא לא להיט...לא הצלחתי להרוג את הדרקון הראשון או אפילו לראות שיורד לו קו חיים אחד..וניסיתי המון פעמים
באמת כל הכבוד לרפאל ולגורדי ולכל המעורבים, ללא ספק כמו נער הסקטבורד זה הישג מרשים ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד לכל המעורבים תודה רבה!
כולי תקווה שגם מתישהו נראה את המשחק מוטו GP באתר...
Re: מפלצות של אימה
הקרדיט פה באמת הולך לרפאל ולתנועה, החלק שלי הוא רק בהעלאה לאתר. כל הכבוד!
אם מישהו מצליח, שילכוד צילום מסך, שנוכל להעלות לאתר
Re: מפלצות של אימה
לגבי מעבר השלב הראשון - אם זה לא היה משחק שיצא בצורה מסחרית הייתי אומר שיש בו באג שמונע מעבר.
השתמשתי ב-Cheat Engine כדי למצוא את הכתובות בזיכרון שמאכלסות את הכוח של הגיבור ושל המפלצת. הגיבור מתחיל עם ערך של 255 והמפלצת עם ערך של 165. אפשר העקרון "להקפיא" את הכוח של הגיבור ובמקביל להוריד את הכוח של המפלצת, אך גם כשמפלצת מגיעה ל-0 היא ממשיכה לירות כדורי אש במלוא הכוח ולא ניתן לעבור לשלב הבא.
ערכתי גם את הבינארי וביטלתי את המקומות בהם הכוח של הגיבור יורד, ועדיין זה לא עזר.
אם מישהו רוצה לנסות להמשיך, הנה כמה פרטים טכניים:
השתמשתי ב-Cheat Engine כדי למצוא את הכתובות בזיכרון שמאכלסות את הכוח של הגיבור ושל המפלצת. הגיבור מתחיל עם ערך של 255 והמפלצת עם ערך של 165. אפשר העקרון "להקפיא" את הכוח של הגיבור ובמקביל להוריד את הכוח של המפלצת, אך גם כשמפלצת מגיעה ל-0 היא ממשיכה לירות כדורי אש במלוא הכוח ולא ניתן לעבור לשלב הבא.
ערכתי גם את הבינארי וביטלתי את המקומות בהם הכוח של הגיבור יורד, ועדיין זה לא עזר.
אם מישהו רוצה לנסות להמשיך, הנה כמה פרטים טכניים:
קוד: בחירת הכל
IDA Variables:
dseg:4389 ?? byte_37959 db ? ; DATA XREF: sub_29170+229w
dseg:4389 ; sub_29170+3CAw ...
dseg:438A ?? ?? word_3795A dw ? ; DATA XREF: _main+2EDw
dseg:438C ?? monster_power db ? ; DATA XREF: sub_1864A+A5r
dseg:438C ; sub_1864A+ACw ...
dseg:438D ?? hero_power db ? ; DATA XREF: sub_24D18+158r
dseg:438D ; sub_24D18+15Fw ...
Cheat Engine Script (addresses may differ):
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<CheatTable CheatEngineTableVersion="14">
<CheatEntries>
<CheatEntry>
<ID>0</ID>
<Description>"Hero Power"</Description>
<Color>80000008</Color>
<VariableType>Byte</VariableType>
<Address>03E6D79D</Address>
</CheatEntry>
<CheatEntry>
<ID>1</ID>
<Description>"Monster Power"</Description>
<Color>80000008</Color>
<VariableType>Byte</VariableType>
<Address>03E6D79C</Address>
</CheatEntry>
</CheatEntries>
<UserdefinedSymbols/>
</CheatTable>

