דף 1 מתוך 1

Lemmings 95 זולל משאבי מעבד בזמן שהוא על Pause

נשלח: א' יולי 20, 2014 5:18 pm
על ידי דור123
מאז שהורדתי את המשחק "נמלולים 95" לחלונות 95 פה באתר, גיליתי כי המשחק צורך כמחצית ממשאבי המעבד בממוצע כאשר הוא על Pause (כאשר המשחק רץ, התהליך של המשחק כמעט ולא צורך משאבי מעבד).
כמו כן בתוכנה PC-Wizard גיליתי כי כאשר המשחק נמצא במצב מוקפא, טמפרטורת אחת מליבות המעבד עולה ל-50 מעלות בעוד שטמפרטורת הליבה השנייה היא 40 מעלות, בעוד שכאשר המשחק רץ, טמפרטורת שתי הליבות נעה בסביבות ה-31-35 מעלות (במו במצב המתנה), וזאת בהשוואה לבסביבות 40 מעלות של שתי הליבות בזמן ש-DOOM בהפעלה דרך Doomsday Engine מופעל.
מה הסיבה לבעייה?
מעבד: Intel Pentium E5400 @ 2700 MHz
כרטיס גרפי: NVIDIA GeForce GT 220
זיכרון: 2GB

Re: Lemmings 95 זולל משאבי מעבד בזמן שהוא על Pause

נשלח: א' יולי 27, 2014 9:14 pm
על ידי Gordi
זה יכול לנבוע ממספר סיבות (אני מתאר לעצמי, לא שאני יודע למנות אותן...).
הניחוש שלי הוא מימוש עצלן/שגוי של אפשרות ה-Pause (למשל: לולאה אינסופית שמחכה להמשך המשחק).

Re: Lemmings 95 זולל משאבי מעבד בזמן שהוא על Pause

נשלח: ב' יולי 28, 2014 1:44 pm
על ידי דור123
לא העליתי לעצמי על אפשרות כזאת (מזכיר במידת מה את מה שקורה כאשר אתה מבצע פעולת עצרת [או כל פעולת חישוב אחרת] למספר גדול מדי במחשבון של Windows XP [שאין לו הגבלה לגודל התוצאה]). חשבתי שהגורם מס' 1 במשחקי מחשב לצרוך משאבי מעבד גבוהים, זה העיבודים הגרפיים ושאר העיבודים הכבדים האפיניים למשחקים כבדים כמו Doomsday Engine, ולא Lemmings לחלונות, שהוא משחק קל יחסית. יש לציין שלא מצאתי בגוגל לגבי העניין.

Re: Lemmings 95 זולל משאבי מעבד בזמן שהוא על Pause

נשלח: ו' אוגוסט 08, 2014 11:16 pm
על ידי Radioactive Grandpa
דור123 כתב:(מזכיר במידת מה את מה שקורה כאשר אתה מבצע פעולת עצרת [או כל פעולת חישוב אחרת] למספר גדול מדי במחשבון של Windows XP [שאין לו הגבלה לגודל התוצאה])
לא זה העניין. קרא על זה, זה יותר רלוונטי להשערה של גורדי.