דף 1 מתוך 1

Reverse Engineering של משחקים ישנים

נשלח: ש' אפריל 14, 2018 6:47 pm
על ידי Gordi
ההודעה הזו כוללת רשימה של כלים עבור רברסינג של משחקים ישנים, למקרה שמישהו אי פעם ירצה להתנסות.

הפורמטים הנפוצים שאיתם צריך להתמודד הם: פורמט NE הוא יחסית בעייתי, כלים רבים לא תומכים בו מכיוון שהוא היה פחות נפוץ בזמנו.

דיסאסמבלרים:
  • IDA (קיימת גם גרסה בתשלום שיודעת להתמודד עם קבצי NE)
  • Hiew (קיימת גם גרסה בתשלום שיודעת להתמודד עם קבצי NE)
  • HT Editor (יודעת להתמודד עם קבצי NE)
  • W32Dasm (גרסה 10.0 יודעת להתמודד עם קבצי NE)
דיבאגרים: אסמבלרים: Hex Editors: כלים שונים:

Re: Reverse Engineering של משחקים ישנים

נשלח: ש' אפריל 14, 2018 8:57 pm
על ידי rzil
נפלא, תודה רבה!

אולי כדאי לציין את ההתאמה ברב המקרים בין הפורמט למערכת ההפעלה
MZ - לתכניות DOS
PE - חלונות 95 ומעלה
NE - חלונות 3.1

Re: Reverse Engineering של משחקים ישנים

נשלח: ד' אפריל 18, 2018 1:09 am
על ידי הטופיק
יש משחק שדורש פריצה?

Re: Reverse Engineering של משחקים ישנים

נשלח: ד' אפריל 18, 2018 5:47 pm
על ידי Gordi
ובכן, מהודעת ה-TODO של Og נשאר רק "גלגל המזל", למרות שהפריצה של סטינג עדיין לא מושלמת.
היה נחמד אם האינציקלופדיה לתולדות התעופה הייתה מוצאת את KA.INI בתוך תיקיית המשחק, מה שהיה מאפשר לוותר על השלב המקדים של הרצת Install.bat (אני לא הצלחתי).
בגדול זה מה שקופץ לי לראש כרגע. באותו עניין, אתגר המוסד / אתגר השב"כ אמורים להתפרסם היום, אם אתה בעניין.

[עריכה]
ועוד באותו עניין 2, Reverse-engineering of Dangerous Dave In The Haunted Mansion for MSDOS של גיל מגידיש (האדיר).

Re: Reverse Engineering של משחקים ישנים

נשלח: ש' מאי 05, 2018 11:53 pm
על ידי rzil
עוד דבר שימושי
https://onlinedisassembler.com

Re: Reverse Engineering של משחקים ישנים

נשלח: ש' יוני 02, 2018 1:10 pm
על ידי Gordi
כמה מאמרים שיכולים לסייע בעקיפת הגנות של משחקים ישנים, מתוך Digital Whisper (מגזין חודשי מומלץ ביותר לחובבי הז'אנר): (ויש גם לצ'קפוינט אתגר כיפי שפתוח בימים אלו).