Armikrog
מנהלים: Gordi, Radioactive Grandpa, Octarine, Og, אופיר
- Radioactive Grandpa
- מנהל

- הודעות: 5893
- הצטרף: ד' ספטמבר 01, 2004 4:08 am
- איש קשר:
Armikrog
Armikrog - משחק תחת פיתוח עצמאי מאת היוצרים של The Neverhood האגדי (ו-EWJ), נמצא עכשיו ב-KickStarter.
http://www.kickstarter.com/projects/1949537745/armikrog" target="_blank
לא מדובר במשחק המשך או במשהו שמתקיים באותו עולם של Neverhood, אבל הרוח אותה רוח: סגנון אומנותי, הפלסטלינה והאנימציה המבוססת על stop-motion, וכו', ויש להניח שגם ההומור וסגנון החידות. גם את הפסקול ייצור הגאון המופרע Terry S. Taylor. הנה דוגמית ב-live (ראו דוגמיות מהמשחק עצמו בדף הפרוייקט ב-KickStarter שקשרתי אליו לעיל).
http://www.kickstarter.com/projects/1949537745/armikrog" target="_blank
לא מדובר במשחק המשך או במשהו שמתקיים באותו עולם של Neverhood, אבל הרוח אותה רוח: סגנון אומנותי, הפלסטלינה והאנימציה המבוססת על stop-motion, וכו', ויש להניח שגם ההומור וסגנון החידות. גם את הפסקול ייצור הגאון המופרע Terry S. Taylor. הנה דוגמית ב-live (ראו דוגמיות מהמשחק עצמו בדף הפרוייקט ב-KickStarter שקשרתי אליו לעיל).
- Radioactive Grandpa
- מנהל

- הודעות: 5893
- הצטרף: ד' ספטמבר 01, 2004 4:08 am
- איש קשר:
Re: Armikrog
טוב, נכון שאולי אין ממש מה להגיד על זה, אבל איך אין כאן אפילו תגובה אחת?
לא יכול להיות שהידיעה הזו לא מעוררת עניין במקום כמו זה...
לא יכול להיות שהידיעה הזו לא מעוררת עניין במקום כמו זה...
Re: Armikrog
אני מרגיש שיותר מדי דיברתי על המשחק הזה.
את שלי כבר תרמתי.
את שלי כבר תרמתי.
Re: Armikrog
יהיה מגניב ואחלה והכל, אבל למרות שאני אוהב משחקי הרפתקאה עם סיפורים טובים, אני גרוע בהם ממש, אלא אם הם מאוד קלים. אהבתי את The Neverhood, אבל לא סיימתי אותו אף פעם.
התייחסות כללית שלי לעניין-נראה שיש כמה יוצרים ששמים רף גבוה ב-kickstarter, תוך הסתמכות על פרוייקטים שנחלו הצלחה גדולה בעבר. זו עשויה להיות טעות קשה, כי יעד של 900 אלף הוא ממש לא נמוך, וכנראה שעל כל משחק אחד שמצליח לעבור אותו, 20 אחרים לא עוברים.
התייחסות כללית שלי לעניין-נראה שיש כמה יוצרים ששמים רף גבוה ב-kickstarter, תוך הסתמכות על פרוייקטים שנחלו הצלחה גדולה בעבר. זו עשויה להיות טעות קשה, כי יעד של 900 אלף הוא ממש לא נמוך, וכנראה שעל כל משחק אחד שמצליח לעבור אותו, 20 אחרים לא עוברים.
- Radioactive Grandpa
- מנהל

- הודעות: 5893
- הצטרף: ד' ספטמבר 01, 2004 4:08 am
- איש קשר:
Re: Armikrog
איפה דיברת יותר מדי על המשחק הזה אוקטרין, כאן?
כן, הצלחת הפרוייקט נראית כרגע די גבולית, לפי הקצב עד כה. שזה די מוזר, הייתי מצפה שדבר כזה יצבור הרבה יותר מהר יותר. אני מקווה שהרף שהוצב נאמן מאוד להערכה האמיתית שלהם לצורך העמידה בפרויקט, כי אחרת זו תהיה טעות מאוד מטופשת ומיותרת. אפשר לראות שבמקרים רבים של פרוייקטים מוצלחים מאוד (מבחינת השימוש ב-Kickstarter) השגת היעד לא עוצרת את גל התרומות.
כן, הצלחת הפרוייקט נראית כרגע די גבולית, לפי הקצב עד כה. שזה די מוזר, הייתי מצפה שדבר כזה יצבור הרבה יותר מהר יותר. אני מקווה שהרף שהוצב נאמן מאוד להערכה האמיתית שלהם לצורך העמידה בפרויקט, כי אחרת זו תהיה טעות מאוד מטופשת ומיותרת. אפשר לראות שבמקרים רבים של פרוייקטים מוצלחים מאוד (מבחינת השימוש ב-Kickstarter) השגת היעד לא עוצרת את גל התרומות.
Re: Armikrog
אני מקווה שבימים האחרונים תהיה דחיפה נוספת, כך שיהיה סיכוי שהמשחק יגיע לסכום מהבוקש!
- Radioactive Grandpa
- מנהל

- הודעות: 5893
- הצטרף: ד' ספטמבר 01, 2004 4:08 am
- איש קשר:
Re: Armikrog
זה נראה עגום. מאז שפרסמתי את ההודעה האיסוף היה די זניח. צריך ממש פיצוץ של הרגע האחרון בגלי התרומות כדי שלדבר הזה יהיה סיכוי. כמה חבל.
Re: Armikrog
ראיון בעברית עם היוצרים:
http://gamex.co.il/special/2211" target="_blank
המצב שלהם לדעתי די עגום. אני חושש שרוב הסיכויים שהם לא יגיעו ליעד.
http://gamex.co.il/special/2211" target="_blank
המצב שלהם לדעתי די עגום. אני חושש שרוב הסיכויים שהם לא יגיעו ליעד.
Re: Armikrog
כן, זה נראה קשה. הם יצטרכו התגייסות רצינית כדי להשיג עוד 300 אלף בפחות משבוע.
מצד שני, גם הפרוייקטים של לורי קול וטקס מרפי עברו את הסף ממש לקראת הסוף, אז יש עוד תקווה.
בכל מקרה אני שמח שהם קיבלו את ההחלטה ללכת על סכום גבוה כדי לא להתפשר על האיכות של המשחק, ומקווה שגם אם הגיוס לא יצליח הם ימצאו מקור מימון אחר.
And in other news, הפרוייקט השני של דאבל פיין, Massive Chalice, קפץ די בקלות מעל המיליון. כנראה שכדי לממן משחקים בימינו כדאי שיקראו לך טים שייפר.
מצד שני, גם הפרוייקטים של לורי קול וטקס מרפי עברו את הסף ממש לקראת הסוף, אז יש עוד תקווה.
בכל מקרה אני שמח שהם קיבלו את ההחלטה ללכת על סכום גבוה כדי לא להתפשר על האיכות של המשחק, ומקווה שגם אם הגיוס לא יצליח הם ימצאו מקור מימון אחר.
And in other news, הפרוייקט השני של דאבל פיין, Massive Chalice, קפץ די בקלות מעל המיליון. כנראה שכדי לממן משחקים בימינו כדאי שיקראו לך טים שייפר.
Re: Armikrog
או משחקי המשך/חידושים וכד' לקלאסיקות עם קהל מעריצים באמת גדול, כמו Shadowrun:Octarine כתב:
And in other news, הפרוייקט השני של דאבל פיין, Massive Chalice, קפץ די בקלות מעל המיליון. כנראה שכדי לממן משחקים בימינו כדאי שיקראו לך טים שייפר.
http://www.kickstarter.com/projects/161 ... un-returns" target="_blank
או כמו Planescape: Torment:
http://www.kickstarter.com/projects/inx ... f-numenera" target="_blank
או כמו Baldur's Gate:
http://www.kickstarter.com/projects/obs ... t-eternity" target="_blank
כנראה ש-The Neverhood פשוט לא שם. משחקים עם קהל מעריצים קטן יותר, כמו Carmageddon, הציבו רף נמוך בהרבה:
http://www.kickstarter.com/projects/sta ... ncarnation" target="_blank
- Radioactive Grandpa
- מנהל

- הודעות: 5893
- הצטרף: ד' ספטמבר 01, 2004 4:08 am
- איש קשר:
Re: Armikrog
כן, גם Al Lowe הבין את זה.Octarine כתב: כנראה שכדי לממן משחקים בימינו כדאי שיקראו לך טים שייפר.
Re: Armikrog
א. אל לאו איש מצחיק.Radioactive Grandpa כתב:כן, גם Al Lowe הבין את זה.
ב. הסרטון קיקסטארטר שלו הוא זה שהכי אהבתי עד כה מהפרוייקטים שהשקעתי בהם.
ג. גם הוא הצליח לגייס 600 אלף.
ד. המשחק, לצערי, לא ממש ענה על הציפיות שלי.
- Radioactive Grandpa
- מנהל

- הודעות: 5893
- הצטרף: ד' ספטמבר 01, 2004 4:08 am
- איש קשר:
Re: Armikrog
נותרו פחות משלוש יממות, המשחק רק צלח את גבול ה-700K.
יכול להיות שזה נראה דומה ברב הפרוייקטים (לא התעמקתי), אבל קשה היה לי שלא לשים לב לעניין הבא, ולערוך את הפרשנות הקצרה: כמחצית מספר כלל התורמים (7,000 מתוך כ-14,000) הלכו על הרכישה המינימלית: הצעה מוגבלת להורדה מוזלת של הגרסה הדיגיטלית (20$ ל-7,000 הראשונים במקום 25$ לפחות). היחס כנראה היה אף למעלה מזה (הרבה יותר ממחצית) אלמלא התמלאה המכסה עד סופה. הסכום מהאנשים האלו הוא 20% מסך ההון שהפרוייקט צבר עד כה. בהתחשב בכך שמדובר במדרגה השניה הכי נמוכה לסכום התרומה - זה נראה הרבה (אבל כאמור, יתכן שזה תמיד ככה). המדרגה הפופולרית ביותר אחריה, וגם בהפרש ניכר למדי מן הבאות, היא בדיוק הבאה: 25$. מכוון שמדרגת ה-20$ מוגבלת בכמות, לא יהיה מופרך להניח שרב האנשים ששלמו 25$ היו משלמים 20$ אילו עמדה להם ההזדמנות (הם לא מקבלים שום דבר שלא קיבלו משלמי ה-20$). במילים אחרות, האנשים שמספיק אכפת להם ותורמים בשביל לתרום (למעשה, גם מי הולך על מדרגת ה-5$ הוא "תורם אמיתי", שלא כמו מי שמשלם 20$ או 25$) הם מיעוט קטן. כמו כן, ככל שהימים נוקפים, סביר להניח שמי שעדיין לא השתתף - ילך על התרומה המינימלית. על מנת שזה ישתלם לו (=עותק של המשחק) מדובר בתרומה של 25$ (שזה ממש לא מעט בשביל הורדה דיגיטלית של משחק אינדי). צריך כ-8,000 תורמים חדשים (יותר ממחצית כמות התורמים עד כה!) על מנת שהסכום הכולל שיצטבר יגיע לרף המבוקש: 900K.
חוץ מלהמחיש עד כמה הפרויקט הזה חסר סיכוי לצלוח ב"אופן טבעי" לפי האופן שבו הוא התנהל עד כה, המשמעות של זה היא שאם בכל זאת יהיה גידול מפלצתי ביומיים שנותרו - ודברים כאלו קורים - הנטל יהיה ככל הנראה על מי שכבר תרם, שמספיק אכפת לו, ועכשיו יגדיל את הסכום (הנדיב ממילא) שכבר נתרם רק כדי שהפרויקט לא יפול. וזה עצוב בעיני.
ובעניין אחר אך עם ריח הכשלון החריף שברקע, החבר'ה של Armikrog מספרים שנינטנדו התעניינו בפרוייקט ורוצים גרסה ל-Wii U. ותגובתם:
וכמובן, כל תומכי הפרויקט ב-kickstarter עד כה יוכלו להודות לתורם המסתורי שהציל את הפרויקט במקרה שהוא יזנק ברגע קסום אחד אל מעבר ליעד.
יכול להיות שזה נראה דומה ברב הפרוייקטים (לא התעמקתי), אבל קשה היה לי שלא לשים לב לעניין הבא, ולערוך את הפרשנות הקצרה: כמחצית מספר כלל התורמים (7,000 מתוך כ-14,000) הלכו על הרכישה המינימלית: הצעה מוגבלת להורדה מוזלת של הגרסה הדיגיטלית (20$ ל-7,000 הראשונים במקום 25$ לפחות). היחס כנראה היה אף למעלה מזה (הרבה יותר ממחצית) אלמלא התמלאה המכסה עד סופה. הסכום מהאנשים האלו הוא 20% מסך ההון שהפרוייקט צבר עד כה. בהתחשב בכך שמדובר במדרגה השניה הכי נמוכה לסכום התרומה - זה נראה הרבה (אבל כאמור, יתכן שזה תמיד ככה). המדרגה הפופולרית ביותר אחריה, וגם בהפרש ניכר למדי מן הבאות, היא בדיוק הבאה: 25$. מכוון שמדרגת ה-20$ מוגבלת בכמות, לא יהיה מופרך להניח שרב האנשים ששלמו 25$ היו משלמים 20$ אילו עמדה להם ההזדמנות (הם לא מקבלים שום דבר שלא קיבלו משלמי ה-20$). במילים אחרות, האנשים שמספיק אכפת להם ותורמים בשביל לתרום (למעשה, גם מי הולך על מדרגת ה-5$ הוא "תורם אמיתי", שלא כמו מי שמשלם 20$ או 25$) הם מיעוט קטן. כמו כן, ככל שהימים נוקפים, סביר להניח שמי שעדיין לא השתתף - ילך על התרומה המינימלית. על מנת שזה ישתלם לו (=עותק של המשחק) מדובר בתרומה של 25$ (שזה ממש לא מעט בשביל הורדה דיגיטלית של משחק אינדי). צריך כ-8,000 תורמים חדשים (יותר ממחצית כמות התורמים עד כה!) על מנת שהסכום הכולל שיצטבר יגיע לרף המבוקש: 900K.
חוץ מלהמחיש עד כמה הפרויקט הזה חסר סיכוי לצלוח ב"אופן טבעי" לפי האופן שבו הוא התנהל עד כה, המשמעות של זה היא שאם בכל זאת יהיה גידול מפלצתי ביומיים שנותרו - ודברים כאלו קורים - הנטל יהיה ככל הנראה על מי שכבר תרם, שמספיק אכפת לו, ועכשיו יגדיל את הסכום (הנדיב ממילא) שכבר נתרם רק כדי שהפרויקט לא יפול. וזה עצוב בעיני.
ובעניין אחר אך עם ריח הכשלון החריף שברקע, החבר'ה של Armikrog מספרים שנינטנדו התעניינו בפרוייקט ורוצים גרסה ל-Wii U. ותגובתם:
Our first thought was “I wonder if anyone would want to play Armikrog on the Wii U?” Well…we think YES!!!
ואחרי הטענה המשכנעת הזו, הם ממשיכים:In order to make this happen, we’re announcing our first stretch goal of $950,000.
מה אומַר... ממש אחוות נפלים מסחריים. "אחלתי לחייל בהצלחה".וכמובן, כל תומכי הפרויקט ב-kickstarter עד כה יוכלו להודות לתורם המסתורי שהציל את הפרויקט במקרה שהוא יזנק ברגע קסום אחד אל מעבר ליעד.
Re: Armikrog
אני לא בטוח מה הנקודה שלך. התחלתי להסתכל קצת על סטטיסטיקות של פרוייקטים אבל זה דורש קצת יותר מדי השקעה לכרגע.
רק בקצרה אעיר שמסקר לא מחייב נראה שרוב ההכנסה של פרוייקטים מגיעה מהרמות הנמוכות.
וגם, גיוס של 700 אלף דולר הוא לא כזה "כישלון חריף".
רק בקצרה אעיר שמסקר לא מחייב נראה שרוב ההכנסה של פרוייקטים מגיעה מהרמות הנמוכות.
וגם, גיוס של 700 אלף דולר הוא לא כזה "כישלון חריף".
Re: Armikrog
האמת שזה נראה יותר פיתוח של סרט מאשר של משחק
