MAMEUI32 הצילו

[ארכיון] (לשעבר) הפורום הראשי של פינת האמולטורים. הערות, בקשות לרומים, תמיכה טכנית וכל מה ש(היה) שייך לאמולטורים - (היה) שייך גם לפה...

מנהלים: Gordi, Radioactive Grandpa, Octarine, Og, אופיר

סמל אישי של משתמש
dj_anubis
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 1635
הצטרף: א' ינואר 19, 2003 6:37 pm

MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי dj_anubis »

שלום לכולם, אחרי הפסקה ארוכה :)

יש לי שאלה בקשר לאמולטור MAMEUI32

הורדתי את הגרסה הכי חדשה של האמולטור, כששחקתי GOLDEN AXE גיליתי שיש סוג של באג שמאפיין את כל משחקי ה SEGA, אני אסביר:

הפעלתי את המשחק הכנסתי 5 מטבעות, רשום לי CREDITS 5, עד פה הכל טוב ויפה. מה שמפריע לי זה שאחרי שאני לוחץ F3 הוא עדיין זוכר את המטבעות שבתוך המכונה, גם אם אני מכבה את האמולטור ומריץ מחדש את GOLDEN AXE הוא זוכר את המטבעות שבפנים.

אני רוצה שיהיה לי כמו בכל המשחקים, ברגע שלוחצים F3 המכונה כמו חדשה בלי שום מטבע בתוכה.

הבאג הזה אופייני רק למשחקי SEGA, ניסיתי לשחק שעות בקונפיגורציות, חיפשתי באפשרויות ולא מצאתי פתרון, מסתבר שהמידע הזה נשמר בתיקיה שנקראת NVRAM, בה לכל משחק שמשחקים נפתח קובץ, השאלה שלי איך אפשר להימנע מכך שאני יצטרך למחוק את הקובץ פיסית.

אני רוצה שלבד הוא יאפס את המטבעות, דרך אגב, בדקתי את זה גם בגרסאות קודמות של MAMEUI32 והבעיה ממשיכה להופיע.

מקווה שתעזרו לי, תודה מראש
Og
מנהל
מנהל
הודעות: 12293
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 10:34 am
מיקום: Delta Lyncis

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי Og »

לא בדקתי בעצמי, אבל רציתי לשאול לפני כן: האם ניסית לבדוק אם יש DIP Switch לעניין הזה? (אאל"ט, הם מופיעים לאחר לחיצה על TAB באמצע המשחק)
סמל אישי של משתמש
dj_anubis
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 1635
הצטרף: א' ינואר 19, 2003 6:37 pm

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי dj_anubis »

כן גבר בדקתי את זה וזה לא עוזר אין DIP SWITCH
כמו שאמרתי זה בהרבה משחקים של סגה זה גם ב ALIEN STORM, ומסתבר שזה לא רק ב MAMEUI32 אלא גם באמולטוריםן אחרים כמו MAMEPLUS

הקבצים נשמרים של המשחק בתיקיה NVRAM אם מוחקים אותם אז המשחק מאופס אבל אני רוצה פתרון "נקי" ולא אגרסיבי כמו מחיקה ידנית שלי

לדעתי זה איזשה באג שלא עלו עליו עד עכשיו :?
Og
מנהל
מנהל
הודעות: 12293
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 10:34 am
מיקום: Delta Lyncis

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי Og »

זה לא נשמע כמו באג. אם אני זוכר נכון מתקופת המכללה, NVRAM הוא זכרון RAM שנשמר קבוע ע"י סוללה, אז מן הסתם הקבצים שבתיקייה NVRAN מכילים את המידע שקיים בNVRAM שבמכונה (ע"ע אמולציה).

אני אבדוק את זה אצלי.
Og
מנהל
מנהל
הודעות: 12293
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 10:34 am
מיקום: Delta Lyncis

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי Og »

טוב, גם אני לא מצליח למצוא דרך לעשות את זה דרך האמולטור...
חשבתי לעקוף את זה ע"י הפיכת קובץ ה- NV לקריאה בלבד, אבל זה מרסק את האמולטור (MAMEUI) ביציאה מהמשחק.

אפשר לעשות לNVRAM ריסט דרך תפריט השרות (F2 ולבחור BACKUP RAM CLEAR) אבל כבר הרבה יותר מהיר למחוק את קובץ ה-NV...
סמל אישי של משתמש
dj_anubis
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 1635
הצטרף: א' ינואר 19, 2003 6:37 pm

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי dj_anubis »

זה ממש מוזר, איך משחק באמת אדיר כמו GOLDEN AXE ואף אחד לא שם לב לזה עד היום

בכל מקרה תודה על העזרה :thumbleft:
סמל אישי של משתמש
איתן
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 1724
הצטרף: ד' יוני 16, 2004 6:59 pm

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי איתן »

Og כתב: אפשר לעשות לNVRAM ריסט דרך תפריט השרות (F2 ולבחור BACKUP RAM CLEAR) אבל כבר הרבה יותר מהיר למחוק את קובץ ה-NV...
אני לא זוכר איך לעשות את זה בעצמי, אבל למה לא ליצור קובץ BATCH שמוחק את הקובץ ברגע שסוגרים את האמולטור?
(אלא אם הקובץ לא מבחין בסגירתו, ואז כתבתי שטויות)
Og
מנהל
מנהל
הודעות: 12293
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 10:34 am
מיקום: Delta Lyncis

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי Og »

אכן אפשרי, בתנאי שקובץ האצווה הוא זה שמפעיל את האמולטור.
סמל אישי של משתמש
dj_anubis
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 1635
הצטרף: א' ינואר 19, 2003 6:37 pm

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי dj_anubis »

זה הפתרון שעשיתי עוד לפני ששאלתי, פשוט רציתי פתרון נקי ואלגנטי ולא מחיקה בכוח
סמל אישי של משתמש
עידן
מנהל
מנהל
הודעות: 6871
הצטרף: ש' ספטמבר 28, 2002 6:23 pm
איש קשר:

Re: MAMEUI32 הצילו

שליחה על ידי עידן »

אתה יכול לנסות לשאול בפורום מתאים יותר, אני ממליץ על הפורומים של http://www.emuasylum.com" target="_blank
נעול הנושא הקודםהנושא הבא