Sorry: Aladdin must run in at least 256 colours
מנהלים: Gordi, Radioactive Grandpa, Octarine, Og, אופיר
-
Halo
Sorry: Aladdin must run in at least 256 colours
זאת השגיאה שמתקבלת שאני מנסה להריץ את המשחק. מה לעשות?
תודה.
תודה.
-
ACD
65536 ליתר דיוק. כשאומרים 16 ביט או 16 סיביות מתכוונים למספר הספרות הבינארי האפשרי ומכיוון שישנן רק שתי אפשרויות ('0' או '1') אז היחס בין מס' הספרות לערך המקסימלי הוא 2(הבסיס) בחזקת מס' הספרות, לדוגמא:C-man כתב:16BIT זה הרבה יותר מ256 צבעים..
2^16 = 65536 (16 סיביות)
2^8 = 256 (8 סיביות)
וכו'
[עריכה]
halo: זה סתם היה מידע כללי ולא נחוץ, וזה לא קשור לבעיה שלך, אז תתעלם מזה.
הפורום הפך לך את המספרים.. זה אמור להיות:
קוד: בחירת הכל
2^16 = 65536 (16 סיביות)
2^8 = 256 (8 סיביות)-
ACD
אני יודע ,שעבר הרבה זמן ! ולנושא
אני יודע ש-16ביט זה יותר מ-256 אבל כדי לא להחליף כל הזמן שמשחקים,
עדיף לעבור ל-16 מ-32ביט.
מה גם ש-32ביט זה הרבה (יותררר) מ-16ביט ולכן המשחקים יותר "רגישים" שעובדים על תצוגה כזאת
כשהם צריכים לעבוד "רק" ב-256 צבעים.
כיון שהיא לא חזרה (הרבה זמן) אני מתאר לעצמי שזה עבד לה
.
עדיף לעבור ל-16 מ-32ביט.
מה גם ש-32ביט זה הרבה (יותררר) מ-16ביט ולכן המשחקים יותר "רגישים" שעובדים על תצוגה כזאת
כשהם צריכים לעבוד "רק" ב-256 צבעים.
כיון שהיא לא חזרה (הרבה זמן) אני מתאר לעצמי שזה עבד לה

