על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפרט

אם חיפשתם במה לשתף את הקהילה בנושאים שלאו דווקא קשורים באופן ישיר למשחקים ישנים או ל"מסע אל העבר", זהו הפורום בשבילכם!

מנהלים: Gordi, Radioactive Grandpa, Octarine, Og, אופיר

c0olL
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 70
הצטרף: ג' אפריל 07, 2009 3:40 pm

Re: על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפ

שליחה על ידי c0olL »

Og כתב:
אני אשמח אם תיתן לי חוות דעת לאחר שתסיים את המשחק השלישי בסדרה: Masters of the Elements שהוא גם הכייפי ביותר (הראשון והשני, קצת פחות טובים מבחינת המשחקיות (שימוש מוגבל בקסמים) אבל מפצים על זה בעלילה).
לא שחכתי אותך, בנתיים סימתי את הראשון והשני, וקצת מהשלישי. הבעיה עם המשחקים האלו שאני צריך הפסקה מהם לכמה חודשים אם אני חורש עליהם יותר מידי (כפרפקציוניסט יש לי בעיה שאני חייב לעבור עם כל הגיבורים שעולים איתי למפה הבאה על כל המפה ולהשיג להם את כל השיפורים המפוזרים, וזה העברה של המון תורות וזמן וגורם למשחק להמאס [וקשה לי בלי לעשות את זה, כי כמו שאמרתי אני פרפקציוניסט]).

עד עכשיו היה כיף מאד
הרעיון להתחיל מחדש עם אותה הדמות במשחק השני בהתחלה הרגיז אותי, אבל אז ראיתי שהעלילה ממש מגניבה, אז היה ממש יפה. במשחק השלישי אני לא ממש מתלהב מהקטע שהוא מסתובב עם הקוסמים ולומד להכיר אותם, ככה שמבחינתי זה המשחק הפחות טוב כרגע.

אגב, מבחינת המשחקיות זה ממש אותו ממשק, אז למה התכוונת?
Og
מנהל
מנהל
הודעות: 12293
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 10:34 am
מיקום: Delta Lyncis

Re: על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפ

שליחה על ידי Og »

תודה על הדיווח :)
c0olL כתב:כפרפקציוניסט יש לי בעיה שאני חייב לעבור עם כל הגיבורים שעולים איתי למפה הבאה על כל המפה ולהשיג להם את כל השיפורים המפוזרים, וזה העברה של המון תורות וזמן וגורם למשחק להמאס [וקשה לי בלי לעשות את זה, כי כמו שאמרתי אני פרפקציוניסט]
אני יודע בדיוק למה אתה מתכוון. גם אני כזה.

c0olL כתב:אגב, מבחינת המשחקיות זה ממש אותו ממשק, אז למה התכוונת?
במשחק הראשון, ואאל"ט גם בשני, השימוש בקסמים מוגבל, כלומר טארנום עצמו מוגבל בהתפתחות שלו והזמינות של הלחשים גם היא מוגבלת. הווי אומר שהשניים הראשונים יותר מבוססי Might והשלישי יותר מבוסס Magic ואני באופן אישי אוהב הרבה יותר את הקסם. בכלל, הטקטיקה האהובה עליי היא שימוש ביורים+קסמים (עם טקטיקות) כדי לחסל את האוייב לפני שהוא נוגע בי ועם עדיפות גדולה של לחסל אותו בתור הראשון, לפני שעוד יוצא לו לשחק בכלל.

יכול להיות שאני מתבלבל והשלישי הוא לא המשחק שאליו התכוונתי. המשחק שאליו התכוונתי הוא המשחק שבו טארנום מתחיל עם (ויכול לגייס) קוסמים מיוחדים שהם יורים די חזקים ושמטילים קסמים רנדומליים ברמה די גבוהה. אאל"ט הם לבושים בגלימת קוסמים כחולה עם כוכבים וחובשים מגבעת קוסמים (כמו של זיפנאב, רק כחולה).
סמל אישי של משתמש
brother34
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 924
הצטרף: ש' אפריל 21, 2012 10:54 pm

Re: על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפ

שליחה על ידי brother34 »

Og כתב:...בכלל, הטקטיקה האהובה עליי היא שימוש ביורים+קסמים (עם טקטיקות) כדי לחסל את האוייב לפני שהוא נוגע בי ועם עדיפות גדולה של לחסל אותו בתור הראשון, לפני שעוד יוצא לו לשחק בכלל.
אם יש לך כח וזמן, אולי תסביר לחובבן בכמה מילים מה הכוונה "עם טקטיקות"? גם להסתער בצרחות עם גרזן מונף זה טקטיקה מסוימת (שיטת הקרנף, נראה לי קוראים לזה).
ואני מתאר לעצמי שכולם היו מעדיפים לנצח בתור הראשון בלי שהמחשב יצליח לזוז, אבל אני לא מבין איך אתה יכול ליישם את זה במקרים שהיצור הכי מהיר שלך איטי יותר משלו.
Og כתב:...קוסמים מיוחדים שהם יורים די חזקים ושמטילים קסמים רנדומליים ברמה די גבוהה. אאל"ט הם לבושים בגלימת קוסמים כחולה עם כוכבים וחובשים מגבעת קוסמים (כמו של זיפנאב, רק כחולה).
אאל"ט, קוראים להם Enchanters. (בהנחה שהם זהים לאלה שיש בHOMM3 הרגיל.)
c0olL
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 70
הצטרף: ג' אפריל 07, 2009 3:40 pm

Re: על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפ

שליחה על ידי c0olL »

כן זה המשחק הזה.
בראשונים בהתחלה באמת היה קשה עם הקסמים, אבל מהר מאד התרגלתי ושיחקתי עם מה שיש ונהנתי. באופן מפתיע דווקא בקמפיין הזה שאתה משחק קוסם אתה מתחיל ב2 השלבים הראשונים עם טירות בלי אפשרות למיגדל קוסמים.
וסליחה, אבל הסקילים שאפשר לבחור פשוט זוועה! יש קטע שבו אתה עולה רמה והדבר היחיד שאפשר לקחת זה לשוט בים מהר יותר, כי את כל הדברים האחרים כבר שיפרת עד הסוף בשביל להתחמק מהסקיל המעפן הזה. וכפרפקציוניסט זה תיסכל אותי במיוחד!
ואני חושב שבילתי אפשרי לקנות גיבור שמתחיל עם 2 סקילים טובים, תמיד יש אחד עלוב כמו איגל איי, או דיפלומטיה.
בראשון ובשני היו לי גיבורים פצצה, ופשוט חיסלתי מפלצות על ימין ועל שמאל עם קסמים חזקים במיוחד, לא היה סקיל אחד מיותר. בשלישי פשוט אין לי גיבור כזה, כל אחד תקוע עם איזה סקיל לא קשור לכלום.

וכן האינצנטרים האלו חזקים במיוחד, אבל גם יקרים בהתאם.
וגם העלילה נשמעת לא משהו. האלים כובלים 4 אדוני יסודות, אז אני יוצא להלחם בהם? האלים הצליחו רק לכבול אותם, מה כבר אני יכול לעשות? ובכלל אני לא אוהב כ"כ את הקטעים האלו של הצלת העולם אלא אם אתה משחק את סופרמן (כפשוטו), זה נשמע לי תמיד כמו אחד מהספרים שהיתי קורא בכיתה ג' ד' שאיזה ילד מחוצקן בן 14 מציל את העולם משואה גרעינית.

סימתי את מישור המים והאדמה, ועצרתי בתחילת האש.
כשאני אחזור לשחק בזה אני אשקול ברצינות לדלג ישר לחלק 4. נקודת העלילה הכי חשובה עד עכשיו היתה לגלות שהקוסמים שמו לו חומר משלשל בתה שגרם לו בחילות כל היום.

נ.ב.
בזיפנאב אתה מתכוון למקביל של פיזבן משער המוות?
Og
מנהל
מנהל
הודעות: 12293
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 10:34 am
מיקום: Delta Lyncis

Re: על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפ

שליחה על ידי Og »

brother34 כתב:אם יש לך כח וזמן, אולי תסביר לחובבן בכמה מילים מה הכוונה "עם טקטיקות"? גם להסתער בצרחות עם גרזן מונף זה טקטיקה מסוימת (שיטת הקרנף, נראה לי קוראים לזה).
ואני מתאר לעצמי שכולם היו מעדיפים לנצח בתור הראשון בלי שהמחשב יצליח לזוז, אבל אני לא מבין איך אתה יכול ליישם את זה במקרים שהיצור הכי מהיר שלך איטי יותר משלו.
טקטיקות.

בתכלס', אי אפשר להסביר טקטיקות במילה אחת או שתיים, וגם לא ב-700. HOMM זה לא סנייק, זה משחק מאד לא ליניארי ואפשר להגיע למטרה מסויימת בכמה דרכים, אין לך יחידה מהירה? תדאג שתהיה לך - ע"י טקטיקה נכונה של איסוף משאבים, צבאות, בונוסים, חפצים, קסמים, יכולות(Skills) וכו'. אם מתו לך חצי מהיחידות אבל החזרת אותן לחיים עם Resurrect True זה עדיין נחשב שלא איבדת אותן.

נכון, לא תמיד אפשר לעשות קרבות בלי אבידות, במיוחד לא ברמות הקושי הקשות יותר (אני תמיד משחק על HARD, כן, אני יודע, זה קל מדי, אבל אני משחק כדי ליהנות, רמות הקושי הקשות יותר רק מתסכלות אותי. אאל"ט Azurerider משחק בהן) אבל תמיד יש פשרות, למשל אם מישהו חייב למות, אתה יכול לדאוג שזו תהיה יחידה שאתה לא צריך. לפעמים אני משאיר את היחידות האיטיות שלי להגן על הטירה ולפעמים אני שם אותן על גיבור שמשתרך אחריי ואז במקרה הצורך אני יכול לשאול אותן.
brother34 כתב:אאל"ט, קוראים להם Enchanters. (בהנחה שהם זהים לאלה שיש בHOMM3 הרגיל.)
טוב, הכרחת אותי לבדוק. כן, Enchanters. לא הם לא קיימים בH3 ה"רגיל". אבל כן באחת ההרחבות.




c0olL כתב:בראשונים בהתחלה באמת היה קשה עם הקסמים, אבל מהר מאד התרגלתי ושיחקתי עם מה שיש ונהנתי. באופן מפתיע דווקא בקמפיין הזה שאתה משחק קוסם אתה מתחיל ב2 השלבים הראשונים עם טירות בלי אפשרות למיגדל קוסמים.
וסליחה, אבל הסקילים שאפשר לבחור פשוט זוועה! יש קטע שבו אתה עולה רמה והדבר היחיד שאפשר לקחת זה לשוט בים מהר יותר, כי את כל הדברים האחרים כבר שיפרת עד הסוף בשביל להתחמק מהסקיל המעפן הזה. וכפרפקציוניסט זה תיסכל אותי במיוחד!
ואני חושב שבילתי אפשרי לקנות גיבור שמתחיל עם 2 סקילים טובים, תמיד יש אחד עלוב כמו איגל איי, או דיפלומטיה.
בראשון ובשני היו לי גיבורים פצצה, ופשוט חיסלתי מפלצות על ימין ועל שמאל עם קסמים חזקים במיוחד, לא היה סקיל אחד מיותר. בשלישי פשוט אין לי גיבור כזה, כל אחד תקוע עם איזה סקיל לא קשור לכלום.
למיטב זכרוני, אתה צודק בכל מה שאתה אומר, אבל לא אמרתי שהמשחקים האלה מושלמים. רחוק מכך, יש לא מעט דברים מעצבנים, אבל זה טריידאוף, אין מה לעשות.
c0olL כתב:וגם העלילה נשמעת לא משהו. האלים כובלים 4 אדוני יסודות, אז אני יוצא להלחם בהם? האלים הצליחו רק לכבול אותם, מה כבר אני יכול לעשות? ובכלל אני לא אוהב כ"כ את הקטעים האלו של הצלת העולם אלא אם אתה משחק את סופרמן (כפשוטו), זה נשמע לי תמיד כמו אחד מהספרים שהיתי קורא בכיתה ג' ד' שאיזה ילד מחוצקן בן 14 מציל את העולם משואה גרעינית.
פה אני לא מסכים, אני לא חושב שהעלילה פחות טובה מהמשחקים האחרים, כולן קצת טפשיות... בראשון טארנום היה רק נער רועה כבשים (או משהו כזה), יש גבול עם מה שאפשר לעשות עם כ"כ מעט טקסט בכמה הודעות פופ-אפ...
c0olL כתב:נ.ב.
בזיפנאב אתה מתכוון למקביל של פיזבן משער המוות?
כן, אבל כבר בדקתי את הEnchanters ובכלל אין להם כובע :?
c0olL
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 70
הצטרף: ג' אפריל 07, 2009 3:40 pm

Re: על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפ

שליחה על ידי c0olL »

אני חושב שהוא היה ראש של שבט קטן. בכל מיקרה זה היה נחמד.

כשאני אחזור לשחק יהיו עידכונים נוספים :)
סמל אישי של משתמש
עידן
מנהל
מנהל
הודעות: 6871
הצטרף: ש' ספטמבר 28, 2002 6:23 pm
איש קשר:

Re: על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפ

שליחה על ידי עידן »

believe it or not, אבל יוצא משחק נוסף בסדרת King's Bounty.

King's Bounty: Warriors of the North

http://store.steampowered.com/app/20335 ... 1_4_4__100" target="_blank

לא רואה שום סיבה לשלם עליו 30 דולר, אם הוא בגדול בדיוק כמו הקודמים, רק עם עוד שינויים קטנים.
סמל אישי של משתמש
Azurerider
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 836
הצטרף: ג' יולי 22, 2003 9:29 am

Re: על Heroes of Might & Magic בכלל ועל המשחק השישי בסדרה בפ

שליחה על ידי Azurerider »

עדיין, דרך לא רעה להעביר כמה שבועות/חודשים.
סמל אישי של משתמש
Azurerider
משתמש רשום
משתמש רשום
הודעות: 836
הצטרף: ג' יולי 22, 2003 9:29 am

Re: שרשור חבילות משחקי ה-Indie הארעיות

שליחה על ידי Azurerider »

Og כתב:העפתי מבט בשמירות הישנות שלי, האחרונה היא כמעט בדיוק מלפני שנתיים.
סתם מסקרנות, אם אתה זוכר, הייתי רוצה לדעת כמה רחוק אני הגעתי מהסוף או ממך, כלומר, בלי ספויילרים, רק באחוזים. הנה המפות מהשמירה האחרונה:
תמונה תמונה תמונה
אני כרגע בLand of Death, התמונה השלישית מראה את כל המקומות שאותם סיימתי (חוץ מאת Demonis, אותו עזבתי באמצע כי הוא היה קשה מדי. תכננתי לחזור אליו אחרי שאתחזק קצת).
אמנם עבר הרבה זמן אבל חשבתי שאולי תרצה לדעת - סיימתי את המשחק (אחרי שהתחלתי אותו מחדש. אכן יש לו replay value גבוה) והשמירה האחרונה שלך היא בערך 80% אל תוך המשחק.
שלח תגובה הנושא הקודםהנושא הבא