דף 4 מתוך 4

נשלח: ש' ספטמבר 09, 2006 9:48 am
על ידי Og
יודע מה? אני כן מנסה לקרוא כוונות. אז בוא פשוט נצא מנקודת ההנחה שטעיתי וזהו, כי אם תתייחס לכל משפט שלי בצורה בולייאנית אני באמת לא יודע איך נגיע מזה למסקנה כלשהי.
בטח שאני אתייחס לכל משפט שלך כאילו הוא נכון או לא... ובטח שאתייחס למה שאתה כותב ולא למה שאתה (אח"כ טוען שאתה)מתכוון... אני לא רואה סיבה שלא.
כיוונתי דווקא לעובדה שמשחקי DOS לא נוטים להכיל מספר רזולוציות בעצמם, באותו המשחק (ולא, לא מעבר מממשק התפריט ל-gameplay וכד', אלא מספר רזולוציות עבור ה-gameplay).
שוב, לא יודע מה כיוונת, אתה אמרת שאין, ואני אמרתי שיש (משחקי דוס שניתנת בהם האפשרות להחליף במשחק עצמו את הרזולוציה לרזולוציה אחרת, לרוב מ320X200 ל- 640X480), ונתתי דוגמא של שלושה, אם זה ממש ממש חשוב לך אני יכול לנסות לחשוב על עוד, אבל אני בהחלט לא אמרתי שאלה הרוב. הרוב דווקא לא מחליפים, והרזולוציה הנפוצה ביותר היא 320X200, ללא ספק - אבל בהודעה המקורית שלך טענת אחרת לגמרי וזה מה שתיקנתי, זה הכל...
עם Z נתקלתי בקשיים בהפעלה
נסה את העזרה שבFAQ2, יתכן שזה יעזור(אם לא, תגיד לי מה הבעיה ואני אנסה לעזור. המשחק, אגב, מאוד מומלץ בלי קשר לדיון).
ומלבד הרזולוציה הקיימת הלא שגרתית שלו לא הצלחתי לשנות לשום רזולוציה אחרת.
במהלך המשחק הכנס לאפשרויות ותראה שם אפשרות בשם SVGA ולידה סימן מינוס(-) לחץ על המינוס שיהפוך לפלוס או ל- V (לא זוכר) ותאשר. (אם אתה לא יודע איך להגיע לאפשרויות(כי אין טקסט, רק תמונות) תאמר לי ואני אראה לך עם תמונה).
(אגב, אמנם לא נכנסתי אחד-אחד, אבל בררתי כשבעה באופן אקראי מהמשחקים שנתת בלינק המיועדים ל-DOS, ומלבד אחד מהם שנראה ממש לא מאפיין [ממשק גראפי טקסטואלי שכזה], כל האחרים בעלי רזולוציה של [320X200[X2.)

שמות בבקשה.
בחיי, אני מנסה כבר כמה דקות ארוכות, ולא מוצא שום קשר בין מה שנכתב פה למה שאמרתי.
אין דבר.
קודם כל, לא נטען פה פעם אחת שמשחקי DOS עשו סקאלינג בכיף שלהם. ההפך הוא הנכון.
אז פירשתי את זה לא נכון:
משחקי דוס (לפחות כל אלו ששמעתי עליהם) לא יכולים לשנות רזולוציה. כולם עובדים על רזולוציה אחת - 400*640 (שזה במרבית המקרים בכלל 200*320 בסקאלר של 2)

:?:
זו לא הרזולוציה של המשחק. יש עדיין הבדל גדול בין 800*600 ל-320*200.
חלון של 320*200 על רזולוציה של 800*600 הוא עדיין מתפרס פיסית על פחות שטח מ-320*200 Full Screen (ועל הרבה יותר מאותו חלון על רזולוציה של 1024*768).
כלומר, מה יותר חד? פיקסל אחד מתוך 800*600 [שכש-320*200 מכסה יותר מרבע מסך! לא רע בכלל], או שניים (בריבוע!) מתוך 400*640?...
מאד פשוט. אבל הניסוח... מתוסבך. אם זה בכל-זאת לא היה ברור, אין כמו פשוט לראות את זה בעיניים. האמת, עכשיו כשניסיתי בעצמי, גם עם X2 scaling ברזולוציית המערכת ל-800*600 זה נראה בסדר גמור (מבחינת המתיחה - ממש לא צורם כמו Full Screen, וגם כמעט מכסה את כל המסך).
הייתי רוצה לחשוב שאינני הדיוט בכל הנוגע למחשבים, וכך גם עברית והבנת הנקרא, אבל תהרוג אותי, אני פשוט לא מצליח להבין על מה אתה מדבר...(מישהו אחר הבין?)
עזוב, בוא נניח פשוט שזו בעיה בהבנה שלי ונזנח את הקטע הזה...

שוב אני (מתערב) ?

נשלח: א' ספטמבר 10, 2006 2:51 am
על ידי ACD
Og כתב:אני פשוט לא מצליח להבין על מה אתה מדבר...(מישהו אחר הבין?)
עזוב, בוא נניח פשוט שזו בעיה בהבנה שלי ונזנח את הקטע הזה...
נראה אם אני הבנותי ? :shock:
נראה לי שהוא מתכוון שאין מתיחה "מגעילה" בניגוד לחלון עם הרזולוציה "המקורית". :oops:
כלומר שכל עוד זה בחלון על רזולציה גדולה אין איבוד של האיכות תמונה.
Og כתב:...(מישהו אחר הבין?)
...
למה לא לכתוב בכתב קטן ולא הכי קטן (קטן מאוד).
ובנוסך למחוק את כל ההודעה שלך הציטוט זו חתיכת עבודה. :roll:

:lol:
:idea:

נשלח: ב' ספטמבר 11, 2006 12:37 pm
על ידי איתן
בחיי, אני מנסה כבר כמה דקות ארוכות, ולא מוצא שום קשר בין מה שנכתב פה למה שאמרתי.
אין דבר.
:lol:

ועכשיו ברצינות, זה הרגע המתאים ביותר לעבור לפרטי.. (ונדמה לי שכבר אפילו עשיתם את זה, אבל רציתי לצטט את הציטוט הנ"ל, אז ההודעה שלי לא לגמרי מיותרת:))