בטח שאני אתייחס לכל משפט שלך כאילו הוא נכון או לא... ובטח שאתייחס למה שאתה כותב ולא למה שאתה (אח"כ טוען שאתה)מתכוון... אני לא רואה סיבה שלא.יודע מה? אני כן מנסה לקרוא כוונות. אז בוא פשוט נצא מנקודת ההנחה שטעיתי וזהו, כי אם תתייחס לכל משפט שלי בצורה בולייאנית אני באמת לא יודע איך נגיע מזה למסקנה כלשהי.
שוב, לא יודע מה כיוונת, אתה אמרת שאין, ואני אמרתי שיש (משחקי דוס שניתנת בהם האפשרות להחליף במשחק עצמו את הרזולוציה לרזולוציה אחרת, לרוב מ320X200 ל- 640X480), ונתתי דוגמא של שלושה, אם זה ממש ממש חשוב לך אני יכול לנסות לחשוב על עוד, אבל אני בהחלט לא אמרתי שאלה הרוב. הרוב דווקא לא מחליפים, והרזולוציה הנפוצה ביותר היא 320X200, ללא ספק - אבל בהודעה המקורית שלך טענת אחרת לגמרי וזה מה שתיקנתי, זה הכל...כיוונתי דווקא לעובדה שמשחקי DOS לא נוטים להכיל מספר רזולוציות בעצמם, באותו המשחק (ולא, לא מעבר מממשק התפריט ל-gameplay וכד', אלא מספר רזולוציות עבור ה-gameplay).
נסה את העזרה שבFAQ2, יתכן שזה יעזור(אם לא, תגיד לי מה הבעיה ואני אנסה לעזור. המשחק, אגב, מאוד מומלץ בלי קשר לדיון).עם Z נתקלתי בקשיים בהפעלה
במהלך המשחק הכנס לאפשרויות ותראה שם אפשרות בשם SVGA ולידה סימן מינוס(-) לחץ על המינוס שיהפוך לפלוס או ל- V (לא זוכר) ותאשר. (אם אתה לא יודע איך להגיע לאפשרויות(כי אין טקסט, רק תמונות) תאמר לי ואני אראה לך עם תמונה).ומלבד הרזולוציה הקיימת הלא שגרתית שלו לא הצלחתי לשנות לשום רזולוציה אחרת.
(אגב, אמנם לא נכנסתי אחד-אחד, אבל בררתי כשבעה באופן אקראי מהמשחקים שנתת בלינק המיועדים ל-DOS, ומלבד אחד מהם שנראה ממש לא מאפיין [ממשק גראפי טקסטואלי שכזה], כל האחרים בעלי רזולוציה של [320X200[X2.)
שמות בבקשה.
אין דבר.בחיי, אני מנסה כבר כמה דקות ארוכות, ולא מוצא שום קשר בין מה שנכתב פה למה שאמרתי.
אז פירשתי את זה לא נכון:קודם כל, לא נטען פה פעם אחת שמשחקי DOS עשו סקאלינג בכיף שלהם. ההפך הוא הנכון.
משחקי דוס (לפחות כל אלו ששמעתי עליהם) לא יכולים לשנות רזולוציה. כולם עובדים על רזולוציה אחת - 400*640 (שזה במרבית המקרים בכלל 200*320 בסקאלר של 2)
הייתי רוצה לחשוב שאינני הדיוט בכל הנוגע למחשבים, וכך גם עברית והבנת הנקרא, אבל תהרוג אותי, אני פשוט לא מצליח להבין על מה אתה מדבר...(מישהו אחר הבין?)זו לא הרזולוציה של המשחק. יש עדיין הבדל גדול בין 800*600 ל-320*200.
חלון של 320*200 על רזולוציה של 800*600 הוא עדיין מתפרס פיסית על פחות שטח מ-320*200 Full Screen (ועל הרבה יותר מאותו חלון על רזולוציה של 1024*768).
כלומר, מה יותר חד? פיקסל אחד מתוך 800*600 [שכש-320*200 מכסה יותר מרבע מסך! לא רע בכלל], או שניים (בריבוע!) מתוך 400*640?...
מאד פשוט. אבל הניסוח... מתוסבך. אם זה בכל-זאת לא היה ברור, אין כמו פשוט לראות את זה בעיניים. האמת, עכשיו כשניסיתי בעצמי, גם עם X2 scaling ברזולוציית המערכת ל-800*600 זה נראה בסדר גמור (מבחינת המתיחה - ממש לא צורם כמו Full Screen, וגם כמעט מכסה את כל המסך).
עזוב, בוא נניח פשוט שזו בעיה בהבנה שלי ונזנח את הקטע הזה...

