נשלח: ד' אוגוסט 30, 2006 5:45 am
זה לא ישנה את הרזולוציה של המשחק, הוא עדיין יראה מטושטש באותה מידה.
משחקים ישנים | רומים | שאילתא | תמיכה טכנית | משחקים און ליין
https://old-games.org/f/
אתה טועה כמעט בהכל, אם לא מפריעה לך קצת ביקורת בונה, הרשה לי לבאר:Radioactive Grandpa כתב:גם אם אני טועה בהכללה
THE WORDS!Radioactive Grandpa כתב:עוג, עיוני, מה הסיפור? פעם שניה שאתה חושש שמחלוקת תמימה ונעימה תרד לפסים אישיים. באמת שאני לא מבין איך אתה מגיע למסקנה הזו
כמו שאמרתי מקודם - זה פשוט לא נכון, יש הרבה משחקי דוס שעובדים על רזולוציות אחרות, בעיקר 640x480.משחקי דוס (לפחות כל אלו ששמעתי עליהם) לא יכולים לשנות רזולוציה. כולם עובדים על רזולוציה אחת
ראשית כל, אתה יכול להוריד את שניהם מהאתר ולבדוק, שנית, זה ממש לא משנה למה התכוונת - אמרת שמשחקי דוס עובדים רק על רזולוציה אחת ולכן כללת גם את Quake בדבריך(משחק דוס -כידוע), במתכוון או שלא במתכוון (אני לא קורא כוונות), ככה שבכל מקרה טעית. זו הייתה הנקודה מלכתחילה.אמנם את שני המשחקים שנתת לדוגמא אינני מכיר, אבל Quake הוא דור חדש לחלוטין מכל אלו שהתכוונתי אליהם.
400*640 (שזה במרבית המקרים בכלל 200*320 בסקאלר של 2).
אז בוא נסכם: אתה מסכים שהרזולוציה 640X400 אינה קיימת במשחקי דוס כפי שטענת קודם, נכון? אתה רק אומר שהיא תוצאה של הכפלת פיקסלים (ריבוע, למעשה, אבל מי סופר?), והדוגמא שנתת:בעניין הרזולוציה, אתה מוזמן לבדוק מעשית. אני לא יודע מאיפה להתחיל עם דוגמאות...
כל משחקי דיסני, גובלינים, אפוג'י, ג'אז ג'קראביט, סדרת מורטאל קומבט, דום, ואפילו דיוק ניוקם 3D, כולם 200*320 (שמוצגים ב-Scaling X2 מפני שלמסכים של היום אין רזולוציה כזו). 400*640 היא אכן לא רזולוציה סטנדרטית לימינו מאחר ועד כמה שאני מבין היא תוצאה של 200*320 גרידא.
שים לב שהדוגמא שנתת היא של משחק לחלונות... ועד שלא תיתן דוגמא של משחק דוס שעושה דבר כזה (רמז: אין) אין לך שום הוכחה שקיימת רזולוציה כזו(640X400) במשחק דוס. (קרי: טעות)כשאמרתי Scaling התכוונתי אך ורק למונח הטכני (ובלי קשר הכרחי לדוס בוקס). אבל דווקא בעניין MK Trilogy הייתי ספציפי, מכוון שאני מכיר את המשחק ואת האפשרויות הקיימות בו בגרסת החלונות שלו (שאפשרויות תצוגה שונות של Scaling כלולות בו).
שוב טעות גדולה. אני לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה אומר "מסכים של היום" אבל כל מסך CRT בן זמננו יכול להציג 320X200 בקלות(ראה הפניה לוויקיפדיה).שמוצגים ב-Scaling X2 מפני שלמסכים של היום אין רזולוציה כזו
אין לי מושג על מה אתה מדבר פה, תוכל להיות יותר נהיר?4. ייתן, באבוה ייתן.
שום מראה של הכפלת פיקסלים מלאכותית ישתווה באיכות שלו לרזולוציה אמיתית נמוכה יותר. זה אפילו לא קרוב למתיחה.
(אני לא מדבר על Full Screen שמן הסתם יבטל את האפקט, אלא על חלון).
יודע מה? אני כן מנסה לקרוא כוונות. אז בוא פשוט נצא מנקודת ההנחה שטעיתי וזהו, כי אם תתייחס לכל משפט שלי בצורה בולייאנית אני באמת לא יודע איך נגיע מזה למסקנה כלשהי.במתכוון או שלא במתכוון (אני לא קורא כוונות), ככה שבכל מקרה טעית. זו הייתה הנקודה מלכתחילה.
בחיי, אני מנסה כבר כמה דקות ארוכות, ולא מוצא שום קשר בין מה שנכתב פה למה שאמרתי.שים לב שהדוגמא שנתת היא של משחק לחלונות... ועד שלא תיתן דוגמא של משחק דוס שעושה דבר כזה (רמז: אין) אין לך שום הוכחה שקיימת רזולוציה כזו(640X400) במשחק דוס. (קרי: טעות)
זו לא הרזולוציה של המשחק. יש עדיין הבדל גדול בין 800*600 ל-320*200.4. ייתן, באבוה ייתן.
שום מראה של הכפלת פיקסלים מלאכותית ישתווה באיכות שלו לרזולוציה אמיתית נמוכה יותר. זה אפילו לא קרוב למתיחה.
(אני לא מדבר על Full Screen שמן הסתם יבטל את האפקט, אלא על חלון).