דף 2 מתוך 7

Re: [חידה] מוסיקלית

נשלח: ד' יולי 14, 2010 11:04 pm
על ידי עידן
אופיר כתב:
הצג/הסתר תוכן
טוב, אם זה התשובה אז זה הגיוני-בחיים לא שיחקתי באף משחק מהסדרה הזו

Bad Move

נשלח: ה' יולי 15, 2010 12:17 am
על ידי BluePrint
נראה לי שפישלתי בבחירת משחק.
אין מוסיקות מוכרות יותר מאלו ששמתי כבר, וקטעי הדיבור לא בדיוק עונים להגדרה "מוסיקלי".
להקליט משהו בכל זאת או שנחכה לאורח

[נשלח בשגגה כאן והועבר לנושא זה.
R.G]

Re: Bad Move

נשלח: ה' יולי 15, 2010 1:34 am
על ידי עידן
BluePrint כתב:נראה לי שפישלתי בבחירת משחק.
אין מוסיקות מוכרות יותר מאלו ששמתי כבר, וקטעי הדיבור לא בדיוק עונים להגדרה "מוסיקלי".
להקליט משהו בכל זאת או שנחכה לאורח?
הממ...התבלבלת בנושא...אכן Bad Move! :lol:

Re: [חידה] מוסיקלית

נשלח: ה' יולי 15, 2010 7:35 am
על ידי אופיר
עידן כתב:
אופיר כתב:
הצג/הסתר תוכן
טוב, אם זה התשובה אז זה הגיוני-בחיים לא שיחקתי באף משחק מהסדרה הזו

אתה מגורש :>

!!!DOH

נשלח: ה' יולי 15, 2010 9:59 am
על ידי BluePrint
:oops:
מתברר שבכל זאת הייתי עייף, למרות שלא הרגשתי כך.
(?should I copy-post or pay for the movers)

חשבונית תישלח לביתך בימים הקרובים

נשלח: ה' יולי 15, 2010 11:02 am
על ידי Radioactive Grandpa
Pay for the movers.

אפרופו פישולים, איך היינו אמורים לדעת שנוסף רמז בכל פעם? כל יום לבדוק את ההודעה הראשית אם נערכה ונוסף רמז או נשארה כשהייתה?
הפעם להודיע שהחידה עודכנה לא היה מחייב אותך בחיבור חמשיר בכל פעם כדי לשמור על רוח החידה...
אופיר כתב:
עידן כתב:טוב, אם זה התשובה אז זה הגיוני-בחיים לא שיחקתי באף משחק מהסדרה הזו
אתה מגורש :>
ויחד איתו רב שאר אנשי הפורום...


Og, מוסיקה בקלות יכולה לקחת אותך למקום מסוים, ואפשר לנסות לשייך מאפיינים מסוימים לז'אנר, גם אם הכלל הזה לא יהיה עקבי.
פלטפורמרים למשל מתאפיינים במוסיקות שהנושא שלהן קצבי למדי והמלודיה שלהם ברורה - יש תפקיד מוביל ברור (והדמות שלך מתקדמת עם המנגינה בעצם). 3D shooters הם יותר קצביים והמוסיקה בדרך כלל מונוטונית, "חופרת". למשחקי אסטרטגיה יש בדרך כלל מוסיקה שהיא יותר "נעימה" מאשר "שיר" להבדיל מפלטפורמרים: המלודיה המובילה פחות מחודדת (משהו שיתאים לחזור על עצמו בכל המשחק ולא לאפיין רק שלב מסוים בו), וגם סגנונות אופיניים לה הם נעימות אתניות או מארשים מלחמתיים. משחקי ניהול ייטו יותר לכיוון ג'אזי, ומוסיקת מעליות. קווסטים שמתנהלים בשלבים מתאימים למה שאמרתי על פלטפורמרים, וקווסטים שההתקדמות מתפרסת לאורך כל המשחק הם בעלי נעימות יותר סימפוניות בדרך כלל.
כמובן, נסיתי לצייר כאן משהו מאד כללי, וכאמור זה לא באמת מחייב. אם תרצה להכשיל את הדוגמאות שנתתי - תצליח בנקל.

אבל דווקא בעניין הניחוש שלי זה עניין אחר... שני הקטעים הראשונים לא נשמעו לי ערוכים (חתוכים), אז חשבתי שזה הקטע המלא, ויחד עם המלל הנלווה והמכשיל של BP, זה התאים לי לדמיין שמשהו כזה מתנגן לפני/במהלך/לאחר מהלך מסוים.

"But until then!... We do not, alter the plan"

נשלח: ו' יולי 16, 2010 11:56 am
על ידי BluePrint
Radioactive Grandpa כתב:איך היינו אמורים לדעת שנוסף רמז בכל פעם?
קפיצת הפתיל לראש הרשימה צריך להיות רמז מספק, ואם כתבת ניחוש, ע"י קבלת הודעה בדואר על תגובה חדשה לפתיל. תגובה שכתבתי מיד לאחר עדכון החידה עם רמז נוסף. (אם כי לאחרונה לא קיבלתי עדכונים כאלו, אז אולי זה לא היה שווה את המאמץ)

Re: [חידה] מוסיקלית

נשלח: ו' יולי 16, 2010 12:22 pm
על ידי C-man
הצג/הסתר תוכן

?And if HE alters it

נשלח: ו' יולי 16, 2010 4:22 pm
על ידי Og
BluePrint כתב:קפיצת הפתיל לראש הרשימה צריך להיות רמז מספק, ואם כתבת ניחוש, ע"י קבלת הודעה בדואר על תגובה חדשה לפתיל. תגובה שכתבתי מיד לאחר עדכון החידה עם רמז נוסף.
אני חושב שמה שR.G מתכוון זה שלאחר אחד הרמזים לא הגבת בתגובה חדשה.

Radioactive Grandpa כתב: Og, מוסיקה בקלות יכולה לקחת אותך למקום מסוים, ואפשר לנסות לשייך מאפיינים מסוימים לז'אנר, גם אם הכלל הזה לא יהיה עקבי.
פלטפורמרים למשל מתאפיינים במוסיקות שהנושא שלהן קצבי למדי והמלודיה שלהם ברורה - יש תפקיד מוביל ברור (והדמות שלך מתקדמת עם המנגינה בעצם). 3D shooters הם יותר קצביים והמוסיקה בדרך כלל מונוטונית, "חופרת". למשחקי אסטרטגיה יש בדרך כלל מוסיקה שהיא יותר "נעימה" מאשר "שיר" להבדיל מפלטפורמרים: המלודיה המובילה פחות מחודדת (משהו שיתאים לחזור על עצמו בכל המשחק ולא לאפיין רק שלב מסוים בו), וגם סגנונות אופיניים לה הם נעימות אתניות או מארשים מלחמתיים. משחקי ניהול ייטו יותר לכיוון ג'אזי, ומוסיקת מעליות. קווסטים שמתנהלים בשלבים מתאימים למה שאמרתי על פלטפורמרים, וקווסטים שההתקדמות מתפרסת לאורך כל המשחק הם בעלי נעימות יותר סימפוניות בדרך כלל.
כמובן, נסיתי לצייר כאן משהו מאד כללי, וכאמור זה לא באמת מחייב. אם תרצה להכשיל את הדוגמאות שנתתי - תצליח בנקל.
אני מבין מה שאתה אומר. מבין בדיוק. אני אפילו מסכים עם העקרון הכללי, מה שאני לא מקבל, לעומת זאת זה האחוזים הנרמזים. כלומר, לדעתי מדובר בפחות מ-50 אחוז, בוא נגיד, סתם לשם ההערכה שמדובר ב-30% מהמשחקים בז'אנר עוקבים אחר סגנון מסויים של מוזיקה. האם זה מספיק כדי להכליל? כלומר לשמוע מוזיקה ולשייך אותה לז'אנר בתקווה שהיא תהיה מה-30% האלה? בוודאי שלא.

שוב, עם העיקרון אני מסכים, מסכים ומתנגד לו בתוקף, כי בגלל שיוצרים מסויימים חושבים באותם קווים קיבלתי מוזיקה מגעילה ב-MOO2 או דיאבלו (למעט המוזיקה בעיירה, יבורך שמו של מי שהלחין אותה).
BluePrint כתב:להקליט משהו בכל זאת או שנחכה לאורח
אם אתה מתכוון לשאול אם תחכה עד שעמוד החידות יקבל בועה בעמוד הראשי, זו החלטה שלך. רק אתה תחליט אם אתה רוצה שמישהו שמכיר את המשחק יפתור או שמישהו שיודע לחפש משחקים ע"פ פרטים יפתור, רק קח בחשבון שהבועה בעמוד הראשי יכולה להגיע עוד הרבה זמן (אפילו כמה שבועות, במקרה הגרוע).

"It's gonna need a paint job and a shit load of screen doors

נשלח: ש' יולי 17, 2010 5:13 am
על ידי BluePrint
Og כתב:אני חושב שמה שR.G מתכוון זה שלאחר אחד הרמזים לא הגבת בתגובה חדשה.
אז אולי אני לא היחידי שמתבלבל בין פתילים, כי זה לא קרה כאן.

אם הפרסום באתר יקח עוד הרבה זמן, אוסיף עוד צליל או שניים, בתקווה שיכוונו אתכם למשחק הנכון. (וזה אומר שהרגע הוספתי עוד קטע מוסיקלי להודעת החידה)

Re: [חידה] מוסיקלית

נשלח: ש' יולי 17, 2010 6:27 pm
על ידי Og
BluePrint כתב:אז אולי אני לא היחידי שמתבלבל בין פתילים, כי זה לא קרה כאן.
התכוונתי לתגובה שבה אמרת או רמזת שההודעה הראשית עודכנה.
BluePrint כתב:(וזה אומר שהרגע הוספתי עוד קטע מוסיקלי להודעת החידה)
הקטע הקולי שלך הביא אותי לתהיה מסויימת. הוא נשמע לי מוכר, לא באופן ספיציפי אלא יותר באופן כללי והימרתי על משחק מסויים, סתם בתור Long shot. לאחר שבדקתי אותו לא מצאתי את הצליל וגם לפי שאר הצלילים במשחק אני מאמין שזה לא המשחק. וכאן נכנסת התהיה שלי - אני שיחקתי במשחק שעליו הימרתי רק בגרסת ריפ, מה גם שמאד קשה למצוא גרסה עם מוזיקה (שבאה בפורמט Redbook, אאל"ט) ככה שאני בכלל לא יכול לבדוק, אז השאלה שלי היא (אם תרצה לענות עליה): האם למשחק שעליו אתה חד קיים ריפ ללא כל הקטעים (מלבד האחרון) שפרסמת?

Re: [חידה] מוסיקלית

נשלח: ש' יולי 17, 2010 8:17 pm
על ידי C-man
למה ללכת סחור סחור? יש לך איזו אידאולגיה נגד זריקת ניחושים?

Re: [חידה] מוסיקלית

נשלח: ש' יולי 17, 2010 11:21 pm
על ידי עידן
חוץ מזה, שגם לא בטוח שהוא יידע לענות על השאלה, ולהרבה מאוד משחקים יש ריפים כאלו ואחרים.

אני גם אומר שפשוט תנחש, אני לא רואה סיבה ללכת מסביב...זה לא כמו סגנון החידה שלי ששם כן צריך לשאול שאלות

A Legitimate question

נשלח: א' יולי 18, 2010 12:12 am
על ידי BluePrint
Og כתב:התכוונתי לתגובה שבה אמרת או רמזת שההודעה הראשית עודכנה.
אז עכשיו אני מבולבל לגמרי ולא יודע על מה אנחנו מדברים.
Og כתב:האם למשחק שעליו אתה חד קיים ריפ ללא כל הקטעים (מלבד האחרון) שפרסמת?
לא. למשחק יש שתי גרסאות: תקליטונים ותקליטור, והן זהות מוסיקלית.

Re: [חידה] מוסיקלית

נשלח: ב' יולי 19, 2010 9:08 pm
על ידי Og
BluePrint כתב:אז עכשיו אני מבולבל לגמרי ולא יודע על מה אנחנו מדברים.
ובכן, אני (לא R.G) התכוונתי לתגובה הזו:
BluePrint כתב:גם אני חושב כך, אבל לא זכור לי מקרה בו ה"כלל" הזה באמת חל.
(אם כי גם התגובה שלפניה לא ממש רמזה על עדכון)
C-man כתב:למה ללכת סחור סחור? יש לך איזו אידאולגיה נגד זריקת ניחושים?
עידן כתב:אני גם אומר שפשוט תנחש, אני לא רואה סיבה ללכת מסביב...זה לא כמו סגנון החידה שלי ששם כן צריך לשאול שאלות
על מה אתם מדברים? לנחש את מה? ללכת סחור סחור מסביב למה? :scratch: