טוב, אם זה התשובה אז זה הגיוני-בחיים לא שיחקתי באף משחק מהסדרה הזואופיר כתב:
- הצג/הסתר תוכן
[חידה] מוסיקלית: נעימה ושאר צלילים [פתורה]
מנהלים: Gordi, Radioactive Grandpa, Octarine, Og, אופיר
Re: [חידה] מוסיקלית
Re: Bad Move
הממ...התבלבלת בנושא...אכן Bad Move!BluePrint כתב:נראה לי שפישלתי בבחירת משחק.
אין מוסיקות מוכרות יותר מאלו ששמתי כבר, וקטעי הדיבור לא בדיוק עונים להגדרה "מוסיקלי".
להקליט משהו בכל זאת או שנחכה לאורח?
Re: [חידה] מוסיקלית
עידן כתב:טוב, אם זה התשובה אז זה הגיוני-בחיים לא שיחקתי באף משחק מהסדרה הזואופיר כתב:
- הצג/הסתר תוכן
אתה מגורש :>
!!!DOH
מתברר שבכל זאת הייתי עייף, למרות שלא הרגשתי כך.
(?should I copy-post or pay for the movers)
- Radioactive Grandpa
- מנהל

- הודעות: 5893
- הצטרף: ד' ספטמבר 01, 2004 4:08 am
- איש קשר:
חשבונית תישלח לביתך בימים הקרובים
Pay for the movers.
אפרופו פישולים, איך היינו אמורים לדעת שנוסף רמז בכל פעם? כל יום לבדוק את ההודעה הראשית אם נערכה ונוסף רמז או נשארה כשהייתה?
הפעם להודיע שהחידה עודכנה לא היה מחייב אותך בחיבור חמשיר בכל פעם כדי לשמור על רוח החידה...
Og, מוסיקה בקלות יכולה לקחת אותך למקום מסוים, ואפשר לנסות לשייך מאפיינים מסוימים לז'אנר, גם אם הכלל הזה לא יהיה עקבי.
פלטפורמרים למשל מתאפיינים במוסיקות שהנושא שלהן קצבי למדי והמלודיה שלהם ברורה - יש תפקיד מוביל ברור (והדמות שלך מתקדמת עם המנגינה בעצם). 3D shooters הם יותר קצביים והמוסיקה בדרך כלל מונוטונית, "חופרת". למשחקי אסטרטגיה יש בדרך כלל מוסיקה שהיא יותר "נעימה" מאשר "שיר" להבדיל מפלטפורמרים: המלודיה המובילה פחות מחודדת (משהו שיתאים לחזור על עצמו בכל המשחק ולא לאפיין רק שלב מסוים בו), וגם סגנונות אופיניים לה הם נעימות אתניות או מארשים מלחמתיים. משחקי ניהול ייטו יותר לכיוון ג'אזי, ומוסיקת מעליות. קווסטים שמתנהלים בשלבים מתאימים למה שאמרתי על פלטפורמרים, וקווסטים שההתקדמות מתפרסת לאורך כל המשחק הם בעלי נעימות יותר סימפוניות בדרך כלל.
כמובן, נסיתי לצייר כאן משהו מאד כללי, וכאמור זה לא באמת מחייב. אם תרצה להכשיל את הדוגמאות שנתתי - תצליח בנקל.
אבל דווקא בעניין הניחוש שלי זה עניין אחר... שני הקטעים הראשונים לא נשמעו לי ערוכים (חתוכים), אז חשבתי שזה הקטע המלא, ויחד עם המלל הנלווה והמכשיל של BP, זה התאים לי לדמיין שמשהו כזה מתנגן לפני/במהלך/לאחר מהלך מסוים.
אפרופו פישולים, איך היינו אמורים לדעת שנוסף רמז בכל פעם? כל יום לבדוק את ההודעה הראשית אם נערכה ונוסף רמז או נשארה כשהייתה?
הפעם להודיע שהחידה עודכנה לא היה מחייב אותך בחיבור חמשיר בכל פעם כדי לשמור על רוח החידה...
ויחד איתו רב שאר אנשי הפורום...אופיר כתב:אתה מגורש :>עידן כתב:טוב, אם זה התשובה אז זה הגיוני-בחיים לא שיחקתי באף משחק מהסדרה הזו
Og, מוסיקה בקלות יכולה לקחת אותך למקום מסוים, ואפשר לנסות לשייך מאפיינים מסוימים לז'אנר, גם אם הכלל הזה לא יהיה עקבי.
פלטפורמרים למשל מתאפיינים במוסיקות שהנושא שלהן קצבי למדי והמלודיה שלהם ברורה - יש תפקיד מוביל ברור (והדמות שלך מתקדמת עם המנגינה בעצם). 3D shooters הם יותר קצביים והמוסיקה בדרך כלל מונוטונית, "חופרת". למשחקי אסטרטגיה יש בדרך כלל מוסיקה שהיא יותר "נעימה" מאשר "שיר" להבדיל מפלטפורמרים: המלודיה המובילה פחות מחודדת (משהו שיתאים לחזור על עצמו בכל המשחק ולא לאפיין רק שלב מסוים בו), וגם סגנונות אופיניים לה הם נעימות אתניות או מארשים מלחמתיים. משחקי ניהול ייטו יותר לכיוון ג'אזי, ומוסיקת מעליות. קווסטים שמתנהלים בשלבים מתאימים למה שאמרתי על פלטפורמרים, וקווסטים שההתקדמות מתפרסת לאורך כל המשחק הם בעלי נעימות יותר סימפוניות בדרך כלל.
כמובן, נסיתי לצייר כאן משהו מאד כללי, וכאמור זה לא באמת מחייב. אם תרצה להכשיל את הדוגמאות שנתתי - תצליח בנקל.
אבל דווקא בעניין הניחוש שלי זה עניין אחר... שני הקטעים הראשונים לא נשמעו לי ערוכים (חתוכים), אז חשבתי שזה הקטע המלא, ויחד עם המלל הנלווה והמכשיל של BP, זה התאים לי לדמיין שמשהו כזה מתנגן לפני/במהלך/לאחר מהלך מסוים.
"But until then!... We do not, alter the plan"
קפיצת הפתיל לראש הרשימה צריך להיות רמז מספק, ואם כתבת ניחוש, ע"י קבלת הודעה בדואר על תגובה חדשה לפתיל. תגובה שכתבתי מיד לאחר עדכון החידה עם רמז נוסף. (אם כי לאחרונה לא קיבלתי עדכונים כאלו, אז אולי זה לא היה שווה את המאמץ)Radioactive Grandpa כתב:איך היינו אמורים לדעת שנוסף רמז בכל פעם?
Re: [חידה] מוסיקלית
- הצג/הסתר תוכן
?And if HE alters it
אני חושב שמה שR.G מתכוון זה שלאחר אחד הרמזים לא הגבת בתגובה חדשה.BluePrint כתב:קפיצת הפתיל לראש הרשימה צריך להיות רמז מספק, ואם כתבת ניחוש, ע"י קבלת הודעה בדואר על תגובה חדשה לפתיל. תגובה שכתבתי מיד לאחר עדכון החידה עם רמז נוסף.
אני מבין מה שאתה אומר. מבין בדיוק. אני אפילו מסכים עם העקרון הכללי, מה שאני לא מקבל, לעומת זאת זה האחוזים הנרמזים. כלומר, לדעתי מדובר בפחות מ-50 אחוז, בוא נגיד, סתם לשם ההערכה שמדובר ב-30% מהמשחקים בז'אנר עוקבים אחר סגנון מסויים של מוזיקה. האם זה מספיק כדי להכליל? כלומר לשמוע מוזיקה ולשייך אותה לז'אנר בתקווה שהיא תהיה מה-30% האלה? בוודאי שלא.Radioactive Grandpa כתב: Og, מוסיקה בקלות יכולה לקחת אותך למקום מסוים, ואפשר לנסות לשייך מאפיינים מסוימים לז'אנר, גם אם הכלל הזה לא יהיה עקבי.
פלטפורמרים למשל מתאפיינים במוסיקות שהנושא שלהן קצבי למדי והמלודיה שלהם ברורה - יש תפקיד מוביל ברור (והדמות שלך מתקדמת עם המנגינה בעצם). 3D shooters הם יותר קצביים והמוסיקה בדרך כלל מונוטונית, "חופרת". למשחקי אסטרטגיה יש בדרך כלל מוסיקה שהיא יותר "נעימה" מאשר "שיר" להבדיל מפלטפורמרים: המלודיה המובילה פחות מחודדת (משהו שיתאים לחזור על עצמו בכל המשחק ולא לאפיין רק שלב מסוים בו), וגם סגנונות אופיניים לה הם נעימות אתניות או מארשים מלחמתיים. משחקי ניהול ייטו יותר לכיוון ג'אזי, ומוסיקת מעליות. קווסטים שמתנהלים בשלבים מתאימים למה שאמרתי על פלטפורמרים, וקווסטים שההתקדמות מתפרסת לאורך כל המשחק הם בעלי נעימות יותר סימפוניות בדרך כלל.
כמובן, נסיתי לצייר כאן משהו מאד כללי, וכאמור זה לא באמת מחייב. אם תרצה להכשיל את הדוגמאות שנתתי - תצליח בנקל.
שוב, עם העיקרון אני מסכים, מסכים ומתנגד לו בתוקף, כי בגלל שיוצרים מסויימים חושבים באותם קווים קיבלתי מוזיקה מגעילה ב-MOO2 או דיאבלו (למעט המוזיקה בעיירה, יבורך שמו של מי שהלחין אותה).
אם אתה מתכוון לשאול אם תחכה עד שעמוד החידות יקבל בועה בעמוד הראשי, זו החלטה שלך. רק אתה תחליט אם אתה רוצה שמישהו שמכיר את המשחק יפתור או שמישהו שיודע לחפש משחקים ע"פ פרטים יפתור, רק קח בחשבון שהבועה בעמוד הראשי יכולה להגיע עוד הרבה זמן (אפילו כמה שבועות, במקרה הגרוע).BluePrint כתב:להקליט משהו בכל זאת או שנחכה לאורח
"It's gonna need a paint job and a shit load of screen doors
אז אולי אני לא היחידי שמתבלבל בין פתילים, כי זה לא קרה כאן.Og כתב:אני חושב שמה שR.G מתכוון זה שלאחר אחד הרמזים לא הגבת בתגובה חדשה.
אם הפרסום באתר יקח עוד הרבה זמן, אוסיף עוד צליל או שניים, בתקווה שיכוונו אתכם למשחק הנכון. (וזה אומר שהרגע הוספתי עוד קטע מוסיקלי להודעת החידה)
Re: [חידה] מוסיקלית
התכוונתי לתגובה שבה אמרת או רמזת שההודעה הראשית עודכנה.BluePrint כתב:אז אולי אני לא היחידי שמתבלבל בין פתילים, כי זה לא קרה כאן.
הקטע הקולי שלך הביא אותי לתהיה מסויימת. הוא נשמע לי מוכר, לא באופן ספיציפי אלא יותר באופן כללי והימרתי על משחק מסויים, סתם בתור Long shot. לאחר שבדקתי אותו לא מצאתי את הצליל וגם לפי שאר הצלילים במשחק אני מאמין שזה לא המשחק. וכאן נכנסת התהיה שלי - אני שיחקתי במשחק שעליו הימרתי רק בגרסת ריפ, מה גם שמאד קשה למצוא גרסה עם מוזיקה (שבאה בפורמט Redbook, אאל"ט) ככה שאני בכלל לא יכול לבדוק, אז השאלה שלי היא (אם תרצה לענות עליה): האם למשחק שעליו אתה חד קיים ריפ ללא כל הקטעים (מלבד האחרון) שפרסמת?BluePrint כתב:(וזה אומר שהרגע הוספתי עוד קטע מוסיקלי להודעת החידה)
Re: [חידה] מוסיקלית
למה ללכת סחור סחור? יש לך איזו אידאולגיה נגד זריקת ניחושים?
Re: [חידה] מוסיקלית
חוץ מזה, שגם לא בטוח שהוא יידע לענות על השאלה, ולהרבה מאוד משחקים יש ריפים כאלו ואחרים.
אני גם אומר שפשוט תנחש, אני לא רואה סיבה ללכת מסביב...זה לא כמו סגנון החידה שלי ששם כן צריך לשאול שאלות
אני גם אומר שפשוט תנחש, אני לא רואה סיבה ללכת מסביב...זה לא כמו סגנון החידה שלי ששם כן צריך לשאול שאלות
A Legitimate question
אז עכשיו אני מבולבל לגמרי ולא יודע על מה אנחנו מדברים.Og כתב:התכוונתי לתגובה שבה אמרת או רמזת שההודעה הראשית עודכנה.
לא. למשחק יש שתי גרסאות: תקליטונים ותקליטור, והן זהות מוסיקלית.Og כתב:האם למשחק שעליו אתה חד קיים ריפ ללא כל הקטעים (מלבד האחרון) שפרסמת?
Re: [חידה] מוסיקלית
ובכן, אני (לא R.G) התכוונתי לתגובה הזו:BluePrint כתב:אז עכשיו אני מבולבל לגמרי ולא יודע על מה אנחנו מדברים.
(אם כי גם התגובה שלפניה לא ממש רמזה על עדכון)BluePrint כתב:גם אני חושב כך, אבל לא זכור לי מקרה בו ה"כלל" הזה באמת חל.
C-man כתב:למה ללכת סחור סחור? יש לך איזו אידאולגיה נגד זריקת ניחושים?
על מה אתם מדברים? לנחש את מה? ללכת סחור סחור מסביב למה?עידן כתב:אני גם אומר שפשוט תנחש, אני לא רואה סיבה ללכת מסביב...זה לא כמו סגנון החידה שלי ששם כן צריך לשאול שאלות
